Sorka nie zauwazyłem że z działką. oczywiście to co podałem dotyczy tylko budowy w systemie gospodarczym. Wiadomo że na niektórych elementach można zaoszczędzić a na których nie powinno się oszczędzać. Ja miałem ekipę budowlana, której musialem zaplacić okresloną sumę i pewnie jak bym poszukal murarza i jeszcze mu pomagał to bym około 20tyś zaoszczędził ale nie mogłem sobie niestety na to pozwolić.
[Inne] Brak mocy, falujące obroty, wypadajace zapłony
Zwiń
X
-
[Inne] Brak mocy, falujące obroty, wypadajace zapłony
Sprawa się tyczy silnika 2.0 z VW New Beetle z 2000 roku. Problem jest dosyć złożony. Sprawa wygląda następująca - Żuczek nie chce jechać. Max prędkość to 140 km/h. Sądzę, że przy tym silniku (2.0) stać go na coś więcej. To wygląda tak jakby coś go blokowało i nie wkręcał się na obroty. Poza tym ogólnie nie jest zbyt dynamiczny. Gdy stoję na postoju i chce przegazować to wkręca się max do 5 tys rpm. Powyżej 5 tys wskazówka nie pójdzie. Dodatkowo czuć jak trzęsie silnikiem - wypadanie zapłonów. Był podpinany pod kompa. Nic szczególnego nie wyszło. Został wymieniony przepływomierz, ale bez rezultatu. Dodatkowo czasem falują obroty na jałowym i wzrastają do 1 tys. Jednak nie zawsze. Ktoś ma jakieś pomysły?ŚKODA 120 L z 1977 roku.
ŚKODA OCTAVIA II z 2007 roku.
-
-
Do sprawdzenia układ zapłonowy i pompa paliwa.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz